Rasa down....

       Bila aku tengok blogger yang berjaya , serius cemburu giler... macam mana dorang de masa nak menulis bagai ... Mungkin di sebabkan dorang memang ramah-tamah so dorang boleh tulis apa aja at blog tanpa ragu . Hmmm . . .
        Cam aku , bila ada idea nak tulis je , ade la something yang buatkan aku terbantut untuk menulis . Pas tu bila nak menulis balik da x ingat apa nak tulis , terus potong stim nak menconteng-conteng at blog ni . . Walaupun nama blog 'BEBELAN' tp korang susahkan nak tengok aku membebel kat sini .   . Biasa la , da jd ibu kepada 2 orang hero ni memang da kena membebel la siang hari nye . Pada malam hari nak bebel kat blog da x boleh 'coz' kepenatan . Hahahaha...
        Rasa down sgt oooo .... bila apa yang aku nak buat xberapa menjadi . Tp semua orang pun cam tu juga gak . Xde nye orang nak buat something terus berjaya tanpa rasa kwjatuhan terlebih dahulu kan?
         Aku nak all out sekarang ni . Apa nak jadi , jadi la . Selama ni aku xpenah ada impian untuk di capai . Tp sekarang aku da ada target & aku nak aim betul-betul sampai aku capai target aku .

"Ya allah kau iringi la usaha ku ini dengan rahmat mu allah " . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan