Anak-anak . .

         Ya allah mencabar betul bulan puasa tahun ni 'coz' ada dua anak aku puasa , aku puasa" .. sentiasa  ingatkan diri sendiri . Yang buat aku lagi terasa stress , hubby keje  xmenentu so bila nak bergantung dgn dia sangat pun x boleh . Terpaksa la berdikari sepanjang masa .   Hmmm...

          Bila tengok orang lain husband sentiasa ada kat sisi seronok je . . Nak buat macam mana kan !! Hubby kerja untuk aku & anak-anak juga .

         Si bambam ni pun satu . Da mandi, da makan , da minum susu tp xnak tido pastu bising buat adik bangun pulak .   Aduhhh .... ANAK-ANAK , macam- macam ragam . Nak peluk sentiasa .

Ni gambar my sons n my niece with my nephew . 

Tambah sikit la . Td dalam tengah- tengah jaga anak sempat juga aku buat chocolate cornflake . Hah . . Selalu cornflake  coklatkan? Tp aku buat coklat dlam ccornflakes . Aku senddiri xtau pe rasa nye sebab xboleh rasa lagi   .  


Ni la chchocolate cornflake saya . . Haha cantik kan ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan