Pembersihan!!!!

Aduh penat nye ...bersihkan blog yang sudah bersarang ini . Lama betul tidak update blog ni , bukan sebab malas nak update ok . But , sebab my bambam sudah banyak ragam nye . So kena bagi perhatian lebih sikit pada my bambam . Nak tau sape my bambam ...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
Ini lah dia my bambam . Anak aku yang satu-satu nya (buat masa ini la!!)
Bila uruskan si kecil ni memang la tidak boleh buat kerja lain , sampai kan nak memasak pun kena selang-seli kan tengok si kecil ni . Aduhh ....Ni la dugaan sebagai ibu kan?Ini belum lagi start kerja , bila sudah mula kerja entah macam mana lah keadaan aku .. haha . . haha . .
Semalam my bambam , buat perangai . Aku hanya tinggal berdua saja dengan dia , ayah nya pergi kerja . Di bantai nya menangis tak henti-henti , sampai aku tak tahu nak buat apa-apa . Puas aku cuba macam-macam cara tak juga dia berhenti menangis . Sudah nak setengah jam dia menangis aku pun ambil keputusan untuk call tok yah & nek mi si kecil . .Alhamdulillah mereka datang lega hati aku , apa lagi aku & bambam di bawa pulang ke rumah ibu dan ayahku . .
Bambam sudah masuk 2bulan , sekejap je kan? kalu sebelum ni 'korang' baca entry bambam baru di lahirkan tp sekarang bambam da semakin berisi, pandai dan membesar . .

Ramai kawan-kawan aku yang sudah kahwin & sudah bersalin pun . . Tahniah ye pada semua kawan-kawan yang sudah menimang cahaya mata . .Sama-sama la kita menempuh dugaan bergelar IBU & AYAH ok . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan