Aika Kembali....

Assalammualaikum , 

                     Huh lama betul tak buka blog. Al maklum sudah ada 2 org hero.. Sibuk memanjang.eliat
Ni nak menulis pun 2nd baby mengeliat je.. Nasib baik abang nye tido.. Apa cerita? hihihi
Tak ada ape2 cerita just nak mengomel pasal 3 tahun kahwin ALLAH beri rezeki sampai 2 and just nak kongsi hobi baru ....??? Ape hobi baru kite? ???

                      Al kisah.....

                    Alhamdulillah  , aku di kurniakan seorang lagi cahaya mata lelaki pada 24 mac yang lalu . Macam biasa aku lalui kehidupan berpantang di rumah mak mertua and umah umi ku . Pejam celik , Pejam celik aku da pun 2 bulan cuti bersalin . Anak da makin besar tanggungjawab da makin bertambah .
Bersalin bayi yang kedua ini , baru aku tahu erti sebenar alam Rumah tangga dan apa erti IBU . 
Penat juga nak menjaga 2 orang anak yg masih lagi kecil . Terasa pendek sangat cuti pada kali ini . Aku tak sempat buat apa2 yang menjana pendapatan pun . Rugi rasa nya .

                        Bila sebut pasal menjana pendapatan ini , aku ingin berkongsi hobi aku . Aku ni macam2 nak buat, kalau boleh benda yang aku boleh buat aku akan cuba buat juga tp sekejap je sebab aku buat satu or dua then hilang ke mana.. Jadi tu jadi tapi tak di bawa ke tahap yang lebih tinggi .. Bila tengok orang berjaya aku nak juga berjaya cam diaorang. Agak2 boleh ke aku berjaya?