Disebalik nama UMI & MAK . .

Aku rase bertuah sgt bila da berkahwin bukan saja sbb di pertemukan jodoh dgn insan yg baik tp aku juga di pertemukan dgn seorang lagi ibu yg penyayang .
Untung rase nye mempunyai dua org ibu yg memahami kehidupan aku n hubby yg agak baru dlm alam keluarga . Kedua-dua nya memberikan aku semangat tuk menempuh segala kepahitan dlm alam perkahwinan . Kedua-duanya memberikan nasihat yg amat membantu aku & hubby  dlm segala masalah yg kami hadapi . Biasalah dua org yg baru hidup berdua dlm satu rumah bukan selalunye sependapat, de saje yg xkena lagi-lagi bila aku sedang berbadan dua ni .

UMI

Seorang insan yg amat penyabar  . Sepanjang hidup aku selama 23 tahun ni ,ni la insan yg paling aku kagumi dalam segala hal . Umi da banyak menempuh segala kepahitan & kemanisan dlm kehidupan nye  . Maaf kan ika umi sebab ika la anak paling nakal dlm kelima-lima anak umi lg2 dr 4 anak perempuan umi , ika la yg paling sukar tuk dikawal .
Terima kasih umi atas pe yg umi ajar ika selama ika hidup , terima kasih umi atas semua kasih sayang yg umi beri pada ika selama ni , terima kasih umi atas segala kepayahan yg umi tanggung untuk membesar kan insan yg bernama Nur Atikah , terima kasih umi atas segala perhatian yg di berikan pada ika . Terima kasih segala nya , sempena hari ibu ni hanya nukilan dan ucapan terima kasih ini yg dapat ika berikan pada umi .
Maaf umi sebab ika selalu membuatkan umi pening kepala . huhuu
LOVE U SO MUCH UMI.....
SAYANG UMI SANGAT2 ...

MAK

Walaupun aku baru saja mengenali mak dlm 3 tahun ni , mak adalah insan yg paling berdaya saing yg pernah aku kenal . Terkejut aku mak boleh wat bermacam kerja dalam satu masa . Aku tahu mak sudah banyak melalui pengalaman yg membantu mak kuat tuk menempuh kehidupan masa akan datang .
Walaupun aku hanya seorang menantu mak tetap melayan ku seperti anak sendiri .
Sakit pening aku menjadi ,sakit pening nya jua .
Segala pengalaman dikongsi dgn aku supaya aku lebih tabah tuk menempuh masa depan al maklum lah mempunyai seorang suami yg berkerjaya POLIS bukan senang lg2 aku xpernah mengenali insan yg bekerja sebagai seorang polis . Mase aku mengenali hubby pun ,dia masih lg bekerja di swasta . Nasihat mak amat membantu aku dalam rumah tangga aku .
Terima kasih mak sebab memberikan ika suami yg baik , terima kasih mak sebab menerima ika seperti anak mu sendiri , terima kasih mak sebab banyak membantu kami berdua dlm menempuh kehidupan sbg
suami isteri . Terima kasih mak kerana memahami perangai ika walaupun hanya mengenali ika dgn
masa yg singkat . Terima kasih mak atas segala nya .
LOVE U MAK .
SAYANG MAK SANGAT . .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan