Luahan Hati


Nape aku masih xdpt lupakan pe yg ptut aku lupakan? Semua knangan pahit yg sepatut nye da lme aku campak at laut jauh2 . sakit nye ati bila kenang sume 2 ,lg2 aku sntiasa dperslahkan dr sume segi .
Nape? Nape? Nape?
Nape aku masih xdpt jwapan nye ?Slah ke pe yg aku wat? Aku cumaaa nk tulkan tanggapan buruk kwn2 len terhadap aku . tp aku makin dipersalah kan . Jujur aku katakan aku masih cemburu dgn kehidupan mereka yg pnah wat aku sakit . Dulu . . . . bila aku katakan yg aku xberslah ,depan aku org kata yup aku mmg xberslah tp bla belakang aku !!!! hanya tuhan je yg tau .
Nape mesti xnak ckap depan aku ye kalu xpuas ati . Nape mesti nak kutuk belakang? Harus ke wat cm 2?pe yg diorang dapt bila wat cm 2? Nape bila de masalah dgn aku ,xdtg jumpa aku trus ? Trus terang la yg pangai aku ni terlebih ke pe ke? Bkan aku xleh tima . aku leh tima seadanya pe yg org ckap . Nape org just pkir sengsara dia je? Sengsara org len,cm ne?
Nape aku ptut kenang sume ni? Pe yg aku dapat? Hilaian org kat aku? Hinaan org yg aku dapt?Harus ke aku nk pikir sume ni lik .
Aika pliz wake up k . u have many poeple that luv u more than u thing . Pliz ignore the damn thing that happens on ur life . If their can why not u ! ! !

Ini adalah luahan hati aika yg masih d pndam dlm ati . Coretan ni adlah coretan semata2 . Tiada kaitan dgn sape2 . Harap yg membaca  x terasa hati .
Tima Kasih . . .

3 ulasan:

  1. insyaAllah.lame2 nnti lupe lah.siyesly, it's true :) http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. no need to think about the past n the ppl who make u hurt...asalkn aika tau dri aika salah x ke....
    n jgn lpe,rmai lagi yg sygkn dri aika especially fmly n hubby aika skg....
    dan x kurang juga sy serta nalisa.....

    BalasPadam
  3. ifa : thanks

    Alia : ok yang .

    BalasPadam